2014. június 14., szombat

Sárkányok 14. (Mi ez a fióka hadsereg, emberek????)

Komolyan? Minek kell külön csinálni a fiókáknak is oldalt?
Amúgy köszönöm, azoknak akik lefordították. :)

Szörnyen Nagy Rémség fióka
Osztály: Stoker
Támadás: 13
Sebesség: 9
Tűzerő: 13
Lövések száma: 7
Méreg: 3
Harapás: 3
Lopakodás: 7
Személyiség: Önfejű, de meleg szívű
Tűz típus: Kerozin gél
Rejtett képesség: Mint minden sárkányfióka, a fiatal szörnyen nagy rémség is rendszeresen nyáladzik. Ez azért is érdekes mert a kerozin "folyósabbá" teszi a nyálat. Hablaty az első sárkányos Snoggletog alkalmával fedezte fel, hogy ez a fajta nyál igen jól ég. Minden bizonnyal ez hozta létre később a kardját is.

Képzett vadászok, és igazi túlélők, de csupa szív sárkányok.

A gyors és tüzes kis sárkányok már kikelésük után hangoztatják önállóságukat. Hasonlóan felnőtt társaikhoz, ezek a kis tűzhányók képzett vadászok és igazi túlélők, így a legszívósabb sárkányfajta az övék. Annak ellenére hogy önállóak és magányosak, a szörnyen nagy rémségek a legodaadóbb sárkányok, és különösen védik a viking lovasukat, még ha ezt igen vicces módon is teszik. Kérdezd csak meg Takonypócot!


Fertelmes Cipzárhát fióka
Osztály: Mystery
Támadás: 6
Sebesség: 5
Páncél: 5
Tűzerő: 7
Lövések száma: 4
Méreg: 0
Harapás: 4
Lopakodás: 10
Személyiség: Dupla baj
Tűz típus: Ammónium-nitrát és víz nélküli hidrazin keveréke.
Rejtett képesség: Szinte lehetetlen hogy elbúj ez mögé a sárkány mögé, mert mind a négy szemével egyszerre kap vizuális képet. Például, ha az egyik fej szemeit bekötöd és eléjük tartasz valami ételt a két fej egyszerre kezd nyáladzani. A sárkányok arról ismertek, hogy mindent látnak, és ez a cipzárhátra is igaz.

Nem épp a legelőnyösebb, ha egy Cipzárhát fióka nyűgös. Szoros kapcsolat van köztük mint az igazi testvéreknél. A fokozott vadászat, védelmi képességek (az egyik fej a zsákmányt nézi, a másik közben a leselkedő veszélyekre figyel) és a magasabb szintű problémamegoldó képesség (az egyik fej megijeszti a zsákmányt, a másik fej lesben áll) jellemzi.

Mint minden szülő, a cipzárhát szülők is tanúsítják, hogy néha az ikerbabák négyszeres fejfájást okoznak. Az a helyzet a cipzárhát fiókákkal, hogy a két makacs fej általában különböző dolgokat szeretne csinálni, egyszerre. A két fej között ettől függetlenül megmarad a szoros kapcsolat, ami kissé zárkózottabbá teszi őket az emberek felé. Azonban az a szerencsés (vagy őrült) ember aki megszelídít egy cipzárhátat hamarosan rájön, hogy ez olyan mintha két barátja lenne egyben.



16 megjegyzés:

  1. Ezekért a pillanatokért élek, hogy látok ilyen cuki sárkánybébikeeeet! Tényleg megérdemelnek egy külön oldalt. ;)
    A Zipzárhát Fear class sárkány, nem Mystery, tehát a fiókája sem lehet Mystery. Ez a sárkányfaj az egyetlen Fear class sárkány. De tényleg:
    http://www.cartoonnetwork.com/tv_shows/dragons/dragon-secrets/index.html
    És, van egy pár osztály, amiről biztosan tudjuk, hogy mi a magyar neve:
    Stoker class - tüzes osztály; Boulder class - szikla osztály; Mystery class - rejtély osztály; Fear class - rém osztály (szerintem ez az); Strike class - támadó osztály ( -II- ). És maradt kettő, amit ki kell következtetni, mert még nem hangzott el: Tidal class - óceáni vagy vizes osztály; Sharp class - agyafúrt vagy stratéga osztály. De ez is csak szerintem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy tudom hogy a Tidal az árapály osztály a sharp az pedig az éles osztály de igazad van a cipzárhát tényleg a fear osztályba tartozik de szerintem az nem félelmet jelent csak azért gondolom így mert azt olvastam valahol hogy a seashocker az egyetlen kétfejű sárkány ami nem a félelem osztályába tartozik és a cipzárhát is két fejű akkor most félelem osztály vagy rém osztály (ami a filmben is benne volt)?

      Törlés
    2. Tidal class-dagály osztály

      Törlés
  2. Ezt nézzétek meg:
    https://www.facebook.com/photo.php?v=844835238877362&set=vb.505491022811787&type=2&theater
    Magyarul az, amit Lili nagyon régen megtalált. És fos. Nagyon. A szinkron. Elrontják az egész filmet ezzel a bénázással! Hogy nem képesek normális szinkronhangokat találni, és nem képesek rendesen fordítani! Mért nem tudok annyira angolul, hogy kimehessek Amerikába?! Akkor már rég láthattam volna! És SOKKAL JOBB LETT VOLNA! Utálok mindent és mindenkit, akik magyarosítják a világ legjobb filmjét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egyedül eret hangja nem tetszik, túl gyerekes, nem elég férfias, szerintem valami mélyebb hang illet volna hozzá
      Egyébként azért nem megy olyan jól lefordítani angolról magyarra valamit mert 1: TELJESEN MÁS KULTÚRA
      2: TELJESEN MÁS A KIEJTÉS, MEG A HANGSÚLYOZÁS
      éppen ezért soha nem fog ugyanolyan jó lenni
      Hablatyhoz igaz már nem nagyon illik ez az okoskodó tinisrác hang, mert hát... nézzetek rá, ő már minden csak nem tinisrác, ő már kész férfi, épp ezért lehetett volna komolyabb hangot kölcsönözni neki, de ha azt nézzük az eredetiben is ilyen stílusban beszél csak a fent írtak miatt nem tudjuk ugyanolyan jól visszaadni az ANGOL kiejtést, amiben eleve írták
      Tehát ne várj angol akcentust egy magyar szinkronban, mert lehetetlen és mert ez itt nem Amerika, hanem Magyarország
      És amúgy is, a szinkron világban a magyar kiemelkedő helyen van. Erre legyünk már büszkék, ne pedig szidjuk össze vissza, hogy így szar meg úgy szar.
      Én meg vagyok vele elégedve. Ha nem tetszik nézd angolul magyar felirattal, vagy menny és csinálj egy jobb szinkront
      De ha meg megváltoztatják a szinkronhangokat akk az lenne a bajotok
      Meg én már hallottam Hamvas Danit komoly szerepekben, amiben jól adja a karaktert, csak Hablaty... nem mindig komoly
      (ezt most félre ne értsd Rybun, nem konkrétan rád értettem, csak milliószor olvastam itt meg hallom ismerőseimtől, és néha én is kiakadok néhányon, de azért világszemszögből nézve, ha nem is a lista élén, de a top 5-ben minimum benne vagyunk)

      Törlés
    2. Meg azért nekem is volt nem egy olyan pillanatom, mikor azt mondtam, hogy a magyar jobb mint az eredeti
      Nézz meg mondjuk egy angolról görögre vagy japánról franciára szinkront
      Sőt néha az angol fordítás és szinkron is szörnyűséges, én például angolul nem vagyok hajlandó animét nézni mert egyszerűen borzalom mit össze katyvaszolnak a stúdióban a színészeknek csúfolt emberek (tisztelet a kivétel)
      Bár mondjuk igaz, hogy japán az még inkább elszigetelt kultúra tehát azt még nehezebb lefordítani, de nem és nem az anime az japánul jó és punk tum
      (tom egy kissé eltértem a tárgytól)

      Törlés
    3. Engem nem zavar senki magyarhangja talán Bélhangosé fura egy kicsit de engem az zavarna baromira ha Hablatynak más lenne a hangja én már megszoktam azt a hangot ami az első részben volt és ha tényleg lesz harmadik része akkor is remélem Hamvas Dániel lesz a magyar hangja nem is tudom olyan hozzáillő.

      Törlés
  3. Mystery osztályba tartozik a Zipzárhát, tehát értelemszerűen a kicsi Zipzárhát is oda tartozik. Nézd meg a hivatalos oldalt: https://www.howtotrainyourdragon.com/explore/dragons

    VálaszTörlés
  4. Én már teljesen nem értek semmit az egyik oldalon a siklósárkány éles osztályú de a másikon meg vadász osztájú a cipzárhát valahol a rém osztályba valahol a félelem osztályba valahol pedig rejtély osztályba tartozik és az egyik helyen van a félelem osztály jele de vadász osztály nincs a másik helyen meg nincsen félelem se rém osztály és a vadász osztály jele ott a félelem osztály jele pedig van rém osztály hiszen az első filmben is mondja Hablaty hogy van akkor miért nincs a hivatalos oldalon!? Én már semmit nem értek mondja el valaki könyörgöm,

    VálaszTörlés
  5. Oké, őszintén szólva, én imádom a nyelvemet, komolyan, nincs annál jobb, mikor a külföldiek oda és vissza vannak attól, hogy mi az anyanyelvem (pozitív értelemben), de mikor valamit le akarunk fordítani...na az nem tetszik...az valahogy sosem tetszik igazán. Ezért is nem írom az osztályokat oda magyarul, meg nincs is még mind meghatározva. De ha gondoljátok elkezdhetem kibogarászni.

    VálaszTörlés
  6. Na ja és még valamit nem értek ugye minden hol a Sharp osztály jele egy siklósárkány(legalábbis én annak látom) de mégis a hivatalos oldalon vadász osztályú sárkány pedig minden más oldalon sharp osztályú és elvileg Pléhpofa sárkánya miatt hozták létre a vadász osztályt a második részben akkor most átsorolták vagy szimplán figyelmetlenek mert igazán eldönthetnék végre hogy milyen sárkányt milyen osztályba sorolnak hogy egy értelmű legyen nem?

    VálaszTörlés
  7. valamit nem veszel figyelembe :
    1. a rém osztály többé NINCS mert a vikingek már nem félnek a sárkányoktól, ezért a cipzárhátat meg a prémvadászt a rejtély osztályba rakták át.
    2. a siklónak, a rumblehornnak meg még pár sárkánynak kiváló szaglása van, ezért van a sikló is a vadász osztályban.

    VálaszTörlés
  8. Bocsi de meg tudná valaki mondani hogy mit jelent a tracker class? Merthogy a zipzárhát oda tartozi a hivatalos oldal szerint:http://howtotrainyourdragon.wikia.com/wiki/Hideous_Zippleback

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ok de akkor miért mondjátok hogy a cipzárhát a rejtély osztályba tartozik? Mert ezekszerint nem...

      Törlés
  9. Van egy kiegészítő film (17 perc) sárkányok könyve címmel . Minden helyesen van benne csak az a baj hogy a kedvenc oldalamról , ahonnét megnéztem , törölték azt az egyszem linket. Nincs sok adat, de félreérthetetlenül van osztályozva. Javaslom aki nem érti az osztályozást , nézze meg ( azóta hogy arról az oldalról törölték, még nem tudtam behozni).

    VálaszTörlés