2014. június 5., csütörtök

Spoiler 16.

Nos, mivel a hétvégén elutazom, és már nyakig vagyok a csomagolni valóban, ezért csak gyorsan belinkelem nektek az újdonságokat, nem írok hozzá sokat. Úgyis mindjárt itt a film! :D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kezdésnek itt egy reklámból egy részlet, csakhogy jól induljon a cikk. ;)




Utána három új kép!





Egy amolyan "sárkány-bemutató-trailer" szerűség:





ÉS egy egy perces részlet a csatából:




Kövezettek meg, csináljatok nekem woodoo babákat és szurkáljátok, átkozzatok el, de sajnos most tényleg nem tudok többet írni. ;'(
Esküszöm a film minden egyes képkockáját ki fogjuk elemezni, ha kijön és mindenki látta, és ígérem hogy ez az első és utolsó ilyen "nem mondok semmit, csak belinkelem" cikk. 

Imádlak titeket, nagy puszi mindenkinek, és drukkoljatok, hogy ne boruljon fel a csónakom, vagy épp ne fagyjak meg éjszaka a sátorba! :D


11 megjegyzés:

  1. Lángoló zipzárhát-kerekek?! Állat! Viszont csak nekem tűnik úgy, hogy egy kicsit Star Wars copy? Cloudjumper - X-Wing Fighter, Lángoló zipzárhát kerék - Droidika "összecsukva". De nem baj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem szeretem a Star Warst bár az se nagyon izgatna ha olyan lenne, mert így is remek lesz már alig várom a bemutatót!

      Törlés
  2. Úgy látszik hogy Eret repülőórákat vesz. Pont a legmegfelelőbb időpontban. Hisz megy a csata, két nagy jéglövő sárkány van a hátuk mögött, és mindenhol sárkányok meg vikingek harcolnak. Vagy épp ülnek rajtuk.Bár nem látszik túl lelkesnek. :)

    VálaszTörlés
  3. És a bébicipzárhát fenn van a hivatalos oldalon!

    VálaszTörlés
  4. Meg a bébiszörnyennagy rémség is.

    VálaszTörlés
  5. Ti a haramdik gif végén amikor fogatlan megnyalja a képernyőt eddig nem normál nyelve volt csak mert ott bevágott nyelve van.. de javítsatok ki ha tévedek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első részben is pont ugyan ilyen nyelve volt.Az első gifen meg csak nem látszik a vágás ha erre gondolsz.

      Törlés
  6. Am nem tudom jól olvastam-e le de mintha:
    Asztrid gondolata mikor meglátja Hablaty anyját:
    És még azt gondoltam magamról hogy én jó sárkánylovas-idomító nő vagyok.....

    VálaszTörlés
  7. Új klip! SPOILER! http://www.berksgrapevine.com/2014/06/new-clip-peg-leg.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért én kíváncsi leszek az anyuka arcképére a fémláb kapcsán...

      Törlés