2014. június 10., kedd

Spoiler 17.

Okszi, hiába akartam, hogy ez legyen a 80. cikk, nem jött össze, mert a fordítás nem akar haladni, ez a cikk viszont már jó ideje kész van, és már mondtátok, hogy "tessék gyorsabban gépelni, cikk kéne!" :D Úgyhogy itt a 79. CIKK! A sárkánybébi hadsereg meg a 80. lesz! ;)
Amúgy meg:
Peg leg!
.
.
.
.
Peg leg!
.
.
.
.
Peg leg!
.
.
.
.
Peg leg!
.
.
.
.
Peg leg!
.
.
.
.
Mindjárt megértitek!
.
.
.
.
Peg leg!
.
.
 Szóval, találtam egy új klipet. Ha véletlen letiltanák, szóljatok, mert direkt letöltöttem, hogy meglegyen, ha ez bekövetkezik.



  • Oké, ha jól értettem, Valka még nem találkozott éjfúriával. 
  • Hah, úgy ment oda hozzá, mint ahogy a lovakhoz szoktak...csak egy kicsit gyorsabban
  • Áááá, miért kell ilyen cukinak lenned, Fogatlan??? 


  • Ez az "utánozzuk, hogy mozgatja a száját" dolog...mintha engem meg a kutyámat látnám...csak mi azt csináljuk, hogyha én vonyítok, ő is ugyanúgy vonyít, meg ugat is ha én is. Én azt mondom, hogy "beszélgetünk", a családom viszont nem nagyon szokta tolerálni. 
  • Nyelv simi...a kutyámét lehetetlen megfogni, nemhogy simogatni (viszont nagyon nyalós kutya, a vendégeknek is azt szoktuk mondani, hogy csak nyal, nem harap), meg egyszer megnyalta a kezemet egy tehén...felejthetetlen élmény az érdes nyelvének érintése a bőrömön. *kiráz a hideg* A lónak viszont nagyon jó kis nyelve van...olyan nyálkás és puha... oké, befejeztem az állatok nyelvének kielemzését! Viszont milyen nyelve lehet egy sárkánynak?...
  • Ahan, itt kezdi magyarázni Habaty, hogy Fogatlan lezuhant
  • Valka azt hiszi, hogy Fogatlan pótfarka Drago miatt van...haha...ez vicces lesz...
  • Oké, most nézzétek, CSAK Hablaty arcát. LÁTTATOK VALAHA EGY ANIMÁCIÓS FILMBEN IS ENNYI MIMIKÁT???!!! (költői kérdés) MÉG RENDES FILMEKBEN IS RITKA!!!! *meghajtok a Dreamworks előtt, nem érdekel, hogy fáj a derekam*
  • Hm...ezt a "megfogom az állkapcsát" dolgot én is csináltam egyszer egy állattal...csak nem tudom milyen állat volt és mikor...
  • PEG LEG!!! Istenem, de kíváncsi vagyok, hogy mi lesz ezután! :D Amúgy teljesen úgy hangzik, mintha azt mondanánk, hogy "Meglepi!"

Itt van, amennyit le bírtam fordítani a végéből:
0:38-tól:
Valka: És mi ez? Szintén Drago és a vadászai tették ezt?
Hablaty: Nos, őrült dolog...valójában én vagyok az, aki lelőtte. Hé, minden rendben, visszakapott engem (vagy visszakapta tőlem) Ugye, pajti? Nem menthettél meg engem teljesen. Muszáj volt kiegyenlítened a dolgokat. Szóval, faláb!


Meg még találtam egy képet... öt perce bámultam és latolgattam, hogy mi lehet ez a rész, de aztán rájöttem....kegyetlen felismerés volt...mentem sírni....





A filmhez, vagyis a trilógiához kapcsolva hallottam nemrég egy párbeszédet két ismerősöm között:
XY: Mi lesz azután, hogy megnézzük az Így neveld a sárkányodat 2-t?
YX: Várjuk a harmadik részt!
XY: És utána?
*pár másodperces néma csönd*
YX: CSAK JELEN IDŐBEN BESZÉLÜNK!!!!



Szóval, azt tudom, hogy én ezen a filmen fogom felnevelni a gyerekeimet, és felhőtlenül boldog vagyok, hogy abba a generációba születtem, akik ezen nőhetnek fel. Köszönöm Dreamworks!



Hamarosan jelentkezem. Sziasztok

Ui.: Nem borult fel a csónak, és dupla hálózsákban nem fagytam szét éjszaka
Halleluja és a többiek!!!



7 megjegyzés:

  1. valka már találkozott éjfúriàval.... csak még nem ilyen közelről.:)

    VálaszTörlés
  2. Jó kis cikk. Várjuk a 80.-at! ;)
    Ööö...akarom én tudni, hogy melyik jelenet az az íjászkodós?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,és határozottan nem akarod. hidd el, az ilyet nem jó előre tudni. :)

      Törlés
  3. Sikerült kétszer leírnom ugyanazt, úgyhogy a másodikat töröltem.

    VálaszTörlés
  4. Elkezdtem visszanézni a régebbi cikkeket, mert meg akartam keresni az első kommentem, hogy mikor kezdtem el olvasni az oldalt, és annál a cikknél, ahol Lili, megőrülsz, és megtaláltad Valkát, Dragot, és Eretet. És mit vettem észre az - valószínűleg - Eretről készült képen? Na mit? A bal szélen. Először keressétek meg szerintem, és jöjjetek rá. 2013. szeptembere.
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Igen, Lili, utánozlak. ;)
    Hát természetesen valami kifeszített íjakat, karokat és az azokhoz tartozó alakokat. Akkor ez a csata egyik jelenete lesz. Vagy lelövik Eretet. (Ne Kőfej, ne ölj meg! Neeee! Kijelentem, hogy meghaltam. :D)
    Lili, leírod, hogy melyik az a jelenet?

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés