2014. május 30., péntek

Spoiler 14...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ó, anyám, please! Please, stop spoiler!!!





Oké, akkor:
Azok ott a szemébe KÖNNYEK???? Mármint Hablatynak. 


Ezen a gifen jól látszik, például, Cloudjumper tüze...kicsit cool. :D Érdekesség képen Fogatlan csak üvölt, nem lő tüzet. És észrevettem valamit még a képen, amit viszont nem akarok lelőni, de elmondom, hogy azt az állítást támasztja alá, amit egyszer véletlen elolvastam, ezzel tönkretéve az életem...

Sajnos most csak ennyire volt időm, de a jó hír az, hogy nem kell vizsgáznom. :) A kompetenciám eredménye elintézte, hogy felmentést kapjak mind két tantárgyból. Úgyhogy most már végre hátradőlhetek és nyugodtan várhatom a filmet. ;)

Úgyhogy, a viszont olvasására, sziasztok! :)

4 megjegyzés:

  1. Nem tudom miért de nekem van egy érzésem a végével kapcsolatban. Kíváncsi leszek :) Jók a cikkek így tovább.

    VálaszTörlés
  2. Ezt már láttad???:
    http://blogs.wsj.com/speakeasy/2014/05/29/dreamworks-dragons-moves-to-netflix-for-new-seasons/
    OMG, OMG, OMG

    VálaszTörlés
  3. http://www.parkablogs.com/content/book-review-art-of-how-train-your-dragon-2

    EZT MEG KELL NÉZNETEK! Remélem jó a link....

    VálaszTörlés
  4. Lenne egy kérdésem:
    Mi az mit észrevettél csak nem írtad le?
    Én csak arra tudok gondolni hogy Pléhpofa már nem látszódik a képen de mindenki más igen(És igen én kommenteltem nem sokkal ez előtt is és igen mindjárt végigolvasom ezt a blogot(
    Azért az az egy fura hogy én vagyok az egyetlen a másik nemből.
    És akkor már had fejtsek ki valamit:
    Engem nagyon érdekel a 2. rész!Miért?
    1.Az 1 nagy hatással volt rám, főleg hogy csak 11 voltam.
    2. Teljesítette azokat a követelményeket amiket én egy filmtől elvártam(mint egy kis Szirmai G.)
    a, Okos volt, nem voltak benne hülye/hülyülős jelenetek.A viccek is inkább a karakterek, az események, a háttér miatt lettek viccesek, nem ezért.
    b,Szomorú, utálom azt a rajzfilmet amiben minden csak csupa öröm és boldogság, főleg a legvégi lábelvesztős miatt ill. az apa-fia jelenetek.
    c,A szerelmi szál.Azt pl. nem tudom hogy hányan vették észre de:Az első film legelején végig Hablaty próbál közeledni mindhiába, a film közepétől pedig ez immár Asztrid feladata, sikerrel.Ráadásul addigra Hablaty már el is vesztette azt a hősszerelmes gondolkozást(mint a film legeleje mikor csajozásért akar sárkányt ölni) és egy tettét se azért tette hogy a lány kedvében járjon.
    A 2. ugyanúgy Asztrid kezdeményezik.
    d,A tartalom.Itt felhoznám egyik régi kedvenc sorozatomat a Tom és Jerryt.Gyerekként szerettem viszont már 7 évesen is untam(konkrétan emlékszem egyszer anyukám bekapcsolta a TV-t majd mikor megláttam mi megy lekapcsoltam, ő meg azt se tudta ki? mit? mi? mért? hogyan?
    Az a sorozat minden pontomon megbukott.Nem volt tartalma, csak ütötték egymást, mindig HE akart végződni de ez sose sikerült mert én a macska pártját fogtam hiszen az egér idegesítette állandóan, minden csak hülyéskedés volt.
    Itt viszont van:Karakterfejlődés, több is(szerintem még Fogatlanon is megfigyelhető).
    A kiváló tájmintákat és zenei aláfestéseket már meg sem említem.
    Ezzel kapcsán:Nem értem az IMDB 8.2 pontos értékelését, csak nekem csinálni kelett volna egy 20-as pontszámot is, hát még neked :D

    VálaszTörlés