2014. május 29., csütörtök

Spoiler 13.

Haha, mit találtam?!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Először is, ezt a képet:


Na most, vagy jól nevelt kis elsősöket játszanak, akik mindig a hátuk mögé teszik a kezüket, így jelezve hogy végeztek a feladattal, és ők bizony nem fognak rosszalkodni (a régi szép idők). VAGY megvan kötve a kezük. Nem is tudom, én az elsőre szavazok. ;)





És még ezt találtam, kérem alássan:

  • 00:09: ó-óó, mit akar Drago Fogatlannal?? Hagyod békén, te rasztás álomfogó-szaggató! Mvondtam én, hogy rémálmaim lesznek tőle, és tessék. Tegnap éjszaka lett is. (előző cikk)

  • 00:16: Fogatlan zuhan!!!!! Minden légierőt mozgósítani, biztosító hálókat kifeszíteni!!!....Ja....Hablaty már elkapta...
Oké, nem akarok semmit lelőni (mit áltatom magam?! Minden ilyen spoileres cikkel lelövök valamit) de szerintem a Bewilderbeast manipulálni fogja a többiek sárkányait, ezért is lesz bekötve Fogatlan szeme, és ezért nyüzsögnek az óriás sárkány feje körül a sárkányok, és ezért láthatunk egy csomó sárkány+viking ölelkezős jelenetet. Mert az előtt szabadítják meg őket a manipulációtól. Na, ezt a szót sem tudtam volna nyelvbotlás nélkül kimondani élőbe. :)

Majd jelentkezem, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése