2014. május 14., szerda

Már nem is számolom (SPOILER!)

Esküszöm, eleinte örültem a spoilereknek, de most már egyre gyanúsabb nézem meg őket és egyre rosszallóbb szemmel nézek a Dreamworks felé. Miért ad ki ennyi klipet és interjút? Mit akar elérni, hogy tudjuk az egész filmet még a premier előtt?
Egy amerikai frontos katona ezt írta ötletnek:
Dreamworks: Úgy van, kedves rajongók, úgy van. Higgyétek csak el, hogy tudjátok az egész filmet, legalább nem számítotok a VÉGRE!

Hát, én is remélem hogy ez lesz az igaz. Csak ne olyan legyen a VÉG, hogy mentővel keljen jönni értem a moziba.

Úgyhogy, igen, megint találtam valamit. Kb. így néztem ki:


.
.
.
Kezdjük is:


Így nézve ezt a videót, rájöttem, hogy Valka és Hablaty le sem tagadhatná egymást. Mind a ketten "páncélosak". :D


Azt hiszem az egész város megköszönheti a Dreamworksnek, hogy ezt a részt nem a moziba láttam. Nem vállaltam volna felelősséget sem a berendezésért, sem mások testi épségéért. 


Hah, mintha csak engem meg a kutyámat látnám. :D Mi is szoktunk így "beszélgetni". Én elkezdek "vonyítani" meg "ugatni" ő meg utánozz. 


Könyörgöm, áruld el, Valka, hogy a fenébe maradsz fent repülés közbe, állva a sárkányon. Nekem eddig még csak az ment, hogy a ló áll és én a farán állok. Az hogy el is induljon alattam...ahhoz kellet volna még egy év...talán fél. 


Új shippünk van. :D 
Jumper a háttérbe tisztára olyan mint egy macska...egy jó nagy macska. 

Ez az ember tényleg megkeseríti az álmaimat.


Oké, ezek szerint szegény Asztrid a csatatéren tudja meg, hogy Valka Hablaty anyja. 
Hablaty itt tudjátok hogy néz ki? Mint én, úszósapkában...
Várjatok...mielőtt Hablaty lecsapja a sisakját, integet...INTEGET!!! :D

01:34-nél. oké, ezek szerint Asztrid valahogy Drago közelébe kerül és ha megnézitek ott lapít Eret is. :)

Hát így gyorsan ez lenne. Remélem élvezhető volt.
Sziasztok.


7 megjegyzés:

  1. Amikor ezeket megláttam: (nem találtam olyan gifet, amivel lehetne jellemezni) ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ JUHÉÉÉÉÉÉÉÉ LÁTNI AKAROM A FILMEEEEEEET!!!!! MOOOOOST!!!!! (fel alá rohangáltam a lakásban)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még hogy a spoiler negatív reklám :D ez a dreamworks nagyon tudja hogy hogy hergelje az embereket (amúgy ott Astrid meg van kötözve????? o.O 1:34)

      Törlés
  2. Nem tudjátok, hogy mit láttam most az előbb! Olyan dühös lettem...aki erre a linkre rámegy, számítson rá, hogy nem fog aludni a dühtől, ha igazi HTTYD fan:
    https://www.google.hu/search?hl=hu&biw=1024&bih=611&site=imghp&tbm=isch&sa=1&q=httyd&btnG=#facrc=_&imgdii=_&imgrc=eNi9e4DlFYlRzM%253A%3Bi7_7Uc4TJQ-a8M%3Bhttp%253A%252F%252Fth01.deviantart.net%252Ffs70%252FPRE%252Ff%252F2010%252F228%252F3%252F7%252FHTTYD___TDYK_PAGE_5_by_Duiker.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fduiker.deviantart.com%252Fart%252FHTTYD-TDYK-PAGE-5-175585743%3B750%3B1064
    És:
    http://www.youtube.com/watch?v=GSOhf7nxVS0
    Itt van, ha nem megy:
    watch?v=GSOhf7nxVS0

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oh yaoi... (az első) XD ettől mér kéne mérgesnek lenni? nem mintha tetszene, de ha nem tetszik akk ne nézd

      Törlés
    2. Nem vagy fan. FOGATLAN NEM BUZI!

      Törlés
    3. Héhéhé, nyugi emberek! Ne vádaskodjatok. Zoli nem azt mondta hogy neki tetszik. én is láttam már ezt a képet, de csak tovább hajtottam. Nem Zolira kell azt a jelzőt rakni hogy nem fan, hanem aki csinálta a képet!

      Törlés
    4. és amúgy is.... Rybun Scienc, ha láttad volna azokat a képeket mint én egyes oldalakon, akkor már rég sikító görcsöt kaptál volna és kiszúrtad volna a szemed... (és most is elmondom hogy nem nézegetek ilyen képeket).. és olyan értelemben tényleg nem vagyok fan, hisz finom szóval -utálom- az éjfúriákat...

      Törlés