2014. május 3., szombat

Karakterek 7. (Eret)

Eret:
Teljes név: Eret, Eret fia
Klán: Ismeretlen
Magasság: 6'4"
Szem: zöld (akármennyire nézem, szerintem ez aranybarna)
Haj: fekete
Fegyver: kard
Élőhely: Ismeretlen

Eret, Eret fiát (25) úgy tartják számon, mint a "legnagyobb élő sárkányvadász". Folyamatos ellátást ad el sárkányokból minden szempontól a legkeményebb ügyfelének--->a kegyetlen Drago Bludvistnak.
Beképzelt és bájos gavallér, Eret rodeó cowboy-i rendezőképességgel bír és a fegyverkereskedők sötét etikájával. A masszív megjelenése és izmos testalkata felébreszti Kőfej legbelsőbb vágyait, amiről kiderültek, hogy eléggé sekélyek. De a nagyképű, pimasz karizmája ellenére Eret Drago irgalmatlan haragjának a végtelen rettegésében él, és mindent megtesz, hogy mentse a saját bőrét.


A szemére visszatérve...Tisztelt, Dreamworks EZ kérlek a zöld szemű Eret...Nem az ami feljebb van...EZ!!! (ezt a képet ÉN szereztettem meg)




14 megjegyzés:

  1. Szerintem is barna szeme van, akár hogy is nézem.
    Találtam valami újat!! Tv Trailer:
    http://www.ispot.tv/ad/7KD7/how-to-train-your-dragon-2-movie-trailer

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de a spoileres cikkbe be van linkelve egy másikkal együtt! De rendes tőled, hogy szóltál! :)

      Törlés
  2. nem hiszem el márt nem lehet egy barnaszemü se abben a rohadt filmben mindenki zöld vagy kék??? ..... pedig az emberek 50% barna szemü és 25 25 a másik ... valamiért utálják öket a studióba :D igen am nekem barna... :D (boldog anyák napját minden anyának, nem elfelejteni! )

    VálaszTörlés
  3. no spoiler no comment :D http://hiccupsapprentice.tumblr.com/post/84632915270/graphrofberk-endeavoir-deeva-c-went-to

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AWESOME EPIC-GIANT WONDERFUL AMAZING...mi van még? OMG!

      Törlés
  4. Amúgy egészen fura, hogy két ugyanolyan beállítású Eret képet adtak ki, csak a szeme színe más. Ennek mi értelme???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeeem!!! :D A zöld szemű képet ÉN szerkesztettem meg, hogy megmutassam, hogy nézni ki zöld szemmel.

      Törlés
    2. humhhh :( te csináltad!!??? én megmá tökre felhuztam magam... azt hittem origi :D

      Törlés
  5. ebben az uj ekluzív (2) kis klippben már az a tényleg vicces hogy (muszáj volt nevetnem) tényleg már hányszor látjuk ugyan azt a helyet több és több pozicióbol... amgy ez ugyan az a klip amit az Obamás látogatásnál egy kis részt lehetett látni :) amugy ezen kivül meg van egy érdekes kép amun nem tom eldönteni hogy most Hablatynak rossz kedve van és elmélkedve napozik vagy éppen haldokol és az oldalát fogja XD :D nem tom .... klip:http://www.berksgrapevine.com/2014/05/finished-hiccupastrid-clip.html
    kép:http://31.media.tumblr.com/eb50ab8b6067f9f1fadd887d68310676/tumblr_n537wtTNz01rfezz9o1_500.png

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. meg jopofa ez is :D igy van kétféle lába :) mint egy svájci bicska (a könvet már ki is adták????) http://24.media.tumblr.com/b17008bd74fded0b205ec4cb98a332d4/tumblr_n52mw4sAc31rn75mpo4_1280.png

      Törlés
  6. Eggyik képen zöld másikon barna, ezt elrontották, de nem ez az eggyetlen hiba a filmben... pl.: Asztrid szeme az 1. filmben világos a 2.-ban sötét kék színű

    VálaszTörlés
  7. A zöld szeműs képet én szerkesztettem photosoppal. Nem hivatalos.

    VálaszTörlés
  8. Én tisztára azt hittem, sötétbarna szegény haja... Mindent mindenki kever a kis szegény Ereten... :)

    VálaszTörlés