2014. május 20., kedd

Spoiler!!!! (igen, megint)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Igen, kicsit sok spoilert kapunk mostanában, de hát ez van, ezt kell szeretni. :)

  • Hát, Hablaty nem tudok mit mondani csak...áááááááááááááá :D :D
  • A kis katonáám! :D Szegény. :)
  • Áááá, Fogatlan! De édössz. :)
  • Viharbogár "hozd vissza" játékot játszik. 
  • Öm...látta valaki hogy mi ragadta el Hablatyot? Én nem... az biztos hogy sárkány...de....hagyjuk...majd kiderül...
  • Jézusom! Kőfej....jézusom.....óh,istenem (most mondaná a bátyám, hogy: "Bocsi, hogy megzavartalak imádkozás közben") FUSS ERET!!!! ROHANJ!!!
Hm...két-három mondatott (eddig le bírtam fordítani belőle.
Szóval a legelején Hablaty azt mondja: 
Hupsz, majdnem elfelejtettem. Nem lehet fegyverük a foglyoknak. 
Asztrid: Ez meg milyen terv? (magyarosítás)
00:21: Milyen játékot játszol?
00:37: Sárkány lovasok!
00:41: Ez közel volt!
00:46: Oh, az enyém! Tetszik! (dunsztom sincs mi az a likey) Vigyél el!


Hát gyorsan ennyi. A további viszont olvasásra. Sziasztok! :D

12 megjegyzés:

  1. Hát az első kérdésedet megválaszolja az elsőnek lefordított mondatod

    VálaszTörlés
  2. Jaj, Istenem, olyan jó lesz ez a film! Csak könyörgök, ne rontsák el a szinkronnal! Légy szíííííveeeees ne rontsátok el, szinkronosooooook!

    VálaszTörlés
  3. ajjjhhhhh mit találtam bakker én hülye...... találtam egy oldalt ahol az egész film (2) storija szépen hosszasan 4-5 hosszú oldalban le van írva és hát én marha meg nem elolvasom :D jajj Roli!!! micsinálsz hisz már nincs is sok addig hogy lásd... nem nem én türelmetlen voltam és az egészet szépen végigolvastam háááát az 1 az hogy jól elcsesztem magamnak a film csattanóját (de ettől még ugyan úgy várom és meg akarom nézni mer érdekel a megvalósítása) de kétségtelenül elbasztam magamnak rendesen.... az is bisztos hogy erre a filmre negatív kritika nem érkezhet mert egyszerűen fantasztikus :D ugyan olyan zseniális mint az első rész.... és óvok mindenkit hogy kerülje el az ilyent mint én amm az oldal kék és fehér és full szöveg van rajta így ha belebotlotok azonnal ! X ! biztos hogy most jól elrontottam a film megnézésének élményének legalább 50% át pedig azé a 3D imax azé üt :D jajhhh még most is szidom magam meg azt aki az oldalra leírta meg a dreamworks-ot is hogy nem volt elég gyors az oldal letiltásával.... :/ hát most jól megkaptam a spoiler mániámat :D már csak a 3. rész érdekelne XD na ott vajon mi lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jézus, sajnálom! :/ azt hiszem én is lelőttem a film "poénját" magamnak, de a tiédet kimondottan sajnálom. :(

      Törlés
    2. hát jahh hát így jár aki kíváncsi :(én főleg az asztridos és hablatyos történetszálat sajnáltam hogy előre tudom... mert erre szentem senki sem számít de rohadtul nem... nem tom h te ezt az ----:::::---- es dolgot tudod.... én azt hittem amm hogy asztrid szülei meghaltak vagy ilyesmi me a sorozatban volt valami olyasmi nem?... vagy az csak az apja volt??? nem tom... de httyd wikin nem találtam ilyesmire utaló dolgot igazából ezt nem nagyon értem minden esetre így má nem olyan jó (mármint a film első látásra) :( :( :( de viszont magamban tartani is nagyon szar..... :D nahh mindegy legalább megspóroltam magamnak min 3 mozijegyet mert az tuti ziher hogy lefordultam volna párszor a székről ha ott hallom először :D

      Törlés
    3. remélem az előbbi nem volt túl sokat mondó és felcsigázó.... nem szándékoztam... bár így utólag nézve :/ ezer bocs.... tényleg!
      nem szabad következtetéseket levonni......
      amm mellesleg az oldalt ahol fenn volt a story ott egy olyan krapek írta le aki ott volt a mostani vetítésen.....ki tudja lehet hogy nem is fan :D így akár hülyeséget félreérthetőt is lehetett meg az angolom se túl pefect... de sajna az oldalt már lebannolták....

      Törlés
    4. Roli...ne kínozz!!!! Jézusom...lehet hogy tényleg kell majd az a mentő! Ha azt olvassátok az újságba hogy egy lány elájult/meghalt/szívrohamot kapott a moziban....én voltam az.

      Törlés
    5. kár hogy bannolták azt az oldalt... :( az első óráját már olvastam, szóval nem lenne nagy gond ha elolvashatnám..

      Törlés
  4. áhhh mincs miért tűkön ülni ez egy unalmas vontatott gagyi fim lesz :DDDD amm meg bocs...... csak rossz így magamban tartani.... szívesen kivesézném veletek... hogy vajon ez hogy fog kisülni, hogy lesz ez egyáltalán egész story mert szentem nem tökéletesen kerek egész..... szentem ez után a film után kb 3 héttel már ugyan úgy fogjuk várni a 3 mat és akk ugyan úgy lehet izgulni meg minden.... ezzel egyszerűen szentem nem lehet betelni :D remélem lesz vagy min 6 részes és mindegyik ilyen jó lesz remélem hogy a sorozat is ki tart majd egy darabig :) ez a világ olyan fantasztikus egyszerűen hogy azt szavakkal nem lehet leírni. ez egyszerűen a lélek gyógyszer és kedvet ad az élethez..... (hu roli milyen szépeket tudsz te írni há!!!) :D de ezzel szentem itt mindenki így van :) egyébkén én a filmet még annó nem is akartam megnézni és csak véletlen jött a dolog mert nem volt jó a gépem és unatkoztam és átmentem haveromékhoz és ott a haverom huga ezt nézte és egyszerűen bebambultam és elragadt a film :D (jól nézhettem ki... a 9 éves lány mellet zabálom a csipszet és mesét bámbulok :D )... ha annó jó lett volna a gépem nem írnám ezt se :D ..... hihetetlen mármint hogy ennyire nagy befolyással legyen egy mesefilm valakire (pedig nagy !filmes! vagyok) én annó am egyáltalán nem szerettem a mesefilmeket de azóta mindent nézek, de sajna egy se olyan jó mint ez.... (1 se!!!!) meg hát az animácíós és modellezéses dolgokba se tanultam volna bele... most meg már ott tartok hogy juliusban Magyarországon forgatnak egy amatőr magyar filmet és annak én kell készítsem a cgi-s effektjeit... :D enélkül a film nélkül még a kiskutyám se lenne meg.....amm bocs hogy így elkezdtem ilyen hosszan belemerülni csak ahogy végig gondolkoztam ezen az írás közben úgy jött...... --:::hangnem váltás:::-- de a lényeg hogy ez csak egy film és nem kell rajta izgulni mert nincs benne semmi extra :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. eltudnád mondani h mi volt a filmben? (persze üzenetben, ha tudsz küldeni)

      Törlés
    2. igen majd később mikor rendesen leszek gépnél akk tok írni (emailcim?) de előre figyelmeztetlek hogy ez nem halál biztos infó
      (de azé... :D) és szerintem érdemes inkább megvárni a filmet most már nincs sok hátra és ha már eddig vártál akk szentem nem érdemes ezzel elrontani a filmnézés élményét..... komolyan!!!!

      Törlés
  5. Roli el tudnád nekem is küldeni a film tartalmát? Merthogy jelenleg úgy néz ki, nem tudok majd moziba menni. email címem: tzizanora@gmail.com

    VálaszTörlés