2014. május 2., péntek

SPOILEREK!!!! MENEKÜLJÖN, AKI MÉG TUDD!!!

Azért kényszerültem erre a spoileres cikkre mert ISZONYATOSAN HIÁNYOZTATOK MÁR!!!
Megígértem nektek és magamnak is hogy nem nézem meg a spoilereket, és én amennyire csak lehetett tartottam magam. Mert mikor azt láttam, hogy videó spoiler van, akkor kibírtam, hogy nem kattintottam rá. *mély levegő* De ha egy utálatos GIF-ET tesznek be és én azt látom meg, akkor szép, hogy nem bírom ki és minden áron felkutatom, hogy miből való... csak remélni tudom, hogy az újfajta kutatások rám is érvényesek, ami úgy szól, hogy:  akár élvezetesebb is lehet a művek olvasása, ha előre tudjuk a végüket. Minden ujjammal szorítok magamnak!

Azok kedvéért akik, nem akarnak spoilert (totál megértem őket) viszont cahtelni még szeretnének, átrendeztem a blogot. Így nem kell beleütközniük semmibe, vagy letakarniuk a képernyőjük háromnegyedét egy ronggyal. 








Szóval itt kezdem:

Először is van nekünk egy első öt percünk. Ami szerintem nem az igazi első öt perc....mert így vágni még a négy éves unokahúgom is tudd. 

Ettől függetlenül VERY AMEZING (nagyon csodálatos). 
  • Először is, teljesen rabul ejtett a táj kivitelezése...azok a sok színek, és aprólékos munkák. El fogok ájulni, ha ezt nagy képernyőn látom...3D-be... 
  • A birkákat még mindig imádom, az igazi birkák miért nem lehetnek ilyen cukik meg KÖNNYŰEK!? Könyörgöm, hogy a fenébe ilyen könnyűek az Ínas birkái? Mert ezeket a sárkánylovasok csak felkapják, simán viszik egy kézzel, mintha csak egy csivavával vetekedne a súlyuk.Tapasztalatból mondom, hogy egy birka igenis nehéz! Nagyon...nagyon nehéz...
  • Észrevettétek, hogy Takonypócnak hiányzik az egyik foga?
  • Oké, van amit nem értek egyszerűen...ugye tudjuk, hogy Halvér is és Takonypóc is küzd Kőfej elérhetetlen kegyeiért. Nos, nekem van egy előérzetem, hogy Halvér áll nyerésre.  Mert ha megvizsgáljuk Takonypóc és Kőfej (+Fafej) trióbeszédét, akkor arra lehet következtetni, hogy Takonypóc tett valamit Kőfej ellen. Lehet, hogy már együtt voltak, csak Takonypóc szakított vele? 
Takonypóc: Tessék, bébi! Mondtam már milyen csodálatos vagy ma, mert te vagy?
Kőfej: Ahh, menjünk Böff(vagy Töff), kezd itt büdös lenni.
Fafej: Nem, még mindig utál!

MÉG MINDIG UTÁL! MÉG MINDIG! Mi oka van Kőfejnek utálni Takonypócot? Vajon mi? Remélem, kiderül.

  • Még mindig ne nézze meg egy állatvédő sem... kegyetlenség így hozzávágni valamihez egy birkát! 
  • Istenem *letörölöm a könnyeimet* a szokások nem változnak. Mikor Asztrid megüti Takonypócot...olyan sok emlék...
Ezt a párbeszédet is lefordítom, mert nagyon jó! :D
Asztrid: Mit csinálsz, Takonypóc?! Így nyerni fognak!
Takonypóc: Ő az én hercegnőm! Amit akar, megkapja.
Asztrid: Kőfej? Nem ő akart eltemetni élve?
Takonypóc: Csak négy órára!
  • *elfojtott kuncogás* emberek... Bélhangosnak van egy fa műkeze, hogy tudjon tapsolni...ez FANTASZTIKUS! XD XD
  • GOTHI ÉL!!! Esküszöm, azt hittem, hogy már elpatkolt az öreglány!
  • Figyeljétek a tömeget, miután Pléhpofa azt kiáltja, hogy "Asztrid nyerte a játékot!". A jobb sarokban azt hiszem a negyedik embert véletlen lelökik a nézőtérről! XD :D Hihetetlen, hogy még ilyen apróságokra is ügyeltek. 
  • Az aláfestő zene fantasztikus
  • Istenem, imádom Fogatlan arc kifejezését! Először még csak "ne légy már gyerek, húsz éves vagy könyörgöm!" utána meg már "na jó, ha gyereknek érzed magad, akkor megnevellek". Egyszerűen csak imádom. amúgy a rendező mondta, hogy míg az első részben inkább párduc, a másodikban egy házi macska viselkedését festették rá.
  • Ez a kedvenc gifem..komolyan egy órán át röhögtem rajta.
  • Áááá, mikor rácsapja a nyálat! Édöszöm! Milyen kis durcásan nééééz a kis éjfúriánk!!!

Okszi, akkor ezzel kilőttük a mai első témánkat...kérem a következőt, Dr. Baranyi Lili nem ér rá egész nap!
 Egy interjú klip, ami miatt majdnem elmegyógyintézetbe dugott a családom. Mert én fel s alá rohangáltam a folyosón, meg üvöltöttem a párnámba. és tudom, hogy minden Hiccstrid rajongó ugyan ezt fogja tenni. 

  • Először is, Bélhangos egy arany fogat tesz be a cipzárhátnak.
  • Másodjára, Pléhpofa arckifejezését nézve Hablatyról lehet szó...nem ismerős ez nektek? Bélhangos és Pléhpofa Hablaty jövőjéről beszél (gondolom arról van szó)...de de...az első részben az után, hogy megbeszéli azt a faluval,hogy megkeresik a fészket. Csak az helyszín változott...meg ugortunk pár évet.
  • Gothinak van egy csomó sárkánya, úgy néz ki. Totál olyan mintha csak macskák lennének.
  • GRUMP! A krumplink! ♥ Amúgy...elaludt? Mert nekem nagyon úgy néz ki. 
  • Ugyanennél a résznél, ha megnézitek a "tájat" láthatjátok, hogy többen ölelgetik a sárkányokat. Mi történt? Ez lehet a film vége?
  • Hablatyot szerintetek hány féle képen fogjuk látni ezzel a háttérrel, ebben a kamera állásban és ebben a szögben? Mert azt hiszem ez már a harmadik.
  • America Ferrera (Azstrid eredeti hangja) azt mondja, miután bejön az a kép, hogy Asztrid meg Hablaty egymás mellett ül és Hablaty fogja a kezét (az Obamás klipbe is benne volt) azt mondja, hogy Hablaty és Asztrid sosem mondja, hogy ők együtt vannak, de ez az ami történik (magyarosítottam egy kicsit)
  • Nem mellesleg ezek a Hiccstrides részek...csak...csak hagyjatok elolvadni...én sírni fogok a mozi terembe...már tudom.

  • Kezdjük ezzel a résszel. Nem elég hogy Hablaty kezdeményezett (nekem annyi, olvadok, mint fagyi a napon) de nézd milyen édesen hajol oda Asztrid. Még a száját is úgy mozdítja, mintha ő is adna neki egy puszit. Nem mellesleg ez egy istálló... ugyanaz, mint ami a legutóbbi előzetesbe volt, mikor Hablaty azt mondja, hogy "Dargonak a sárkányaink kellenek". Szerintem ez búcsú-puszi, valami csata vagy ilyesmi előtt...és akkor most mentem elhasználni egy százas zsebit. 

  • Ezt a részt, mindenki tudja. Közvetlen a második előzetesben látható rész után van. Ez egy borzasztó édes Hiccstrid pillanat lenne ha...ha fogatlan nem rondított volna bele. Mert ha megnézitek, mikor Asztrid elhúzza a száját..egy nyál"szalag" vagy "csík" (fogalmam sincs hogy nevezik ezt) van a szája és Hablaty arca között. És akkor most Sherlock Lili elmondja mi történt: Ugye ez előtt a rész előtt Fogatlan ratyára nyalja Hablatyot gyakorlatilag mindenütt. Bár hitetlenül fess főszereplőnk tökéletesen tisztában van ezzel, nem szól mit sem sejtő barátnőjének, aki nyugodt szívvel ad neki egy cuppanósat. Ha jobban megnézitek ott van Hablaty arcán a visszatartott mosoly... a kis sunyi, csak erre várt! :D
  • Még egy "elolvadok" rész. 1:09-től ugye mond valamit Pléhpofa és hogy mit? Minden Hiccstrid rajongó készüljön lelkileg, mert pontosan (kissé magyarosítva) ezt mondja: "Ez az én jövőbeli mennyem!"...*néma, és döbbent csend maaaajd----FANGIRLS SÍKÍTÁS!*
  • Kőfej és Eret...kezdem sajnálni szegény gyereket... csak nézzétek meg hogy néz rá Kőfej mikor a másik elkapja a kezét! Nagyon, nagyon kezdem sajnálni szegény Eretet! :D
Takonypóc: De, bébi. Miattad lett a arcszőrzetem!
Halvér: Nekem is.

Ééés azt hiszem ez is kilőve. Jöhet a következő beteg!


Eret+Asztrid kilp DE nem "shippes" módon. Kezdjük is:
  • A táj, mint mindenhol itt is fantasztikus! Ide akarok költözni...egy csapat pingvinnel együtt.
  • Még mindig nagyon cuki az a kis katona aki Eret után baktat. :)
  • Ez a jelenet...ez mindent visz. :D

  • Kőfej...engem egyre jobban megrémiszt az ő udvarlási stílusa...menekülj Eret amíg lehet! Azt mondja "Tudd lovagolni velem? Tud? Tud?"
  • Utána még így felé is harap! O.o


  • Nem értem teljesen, de Drago-ról van szó. 
  • Ahogy a végén Asztrid azt mondja, hogy "Ez mindig működik", I LOVE IT!!! (imádom) Ugyanilyen elégedett szoktam lenni én is, ha valamit elérek.





Régebben tettek fel különböző országokból ilyen TV előzeteseket, abba voltak pár másodperces jelenetek amiket még nem lehetett máshol látni. Ez az egyik:


MINDENKI MENEKÜLJÖN!!! Asztridnál van egy bot!!!!


És itt van még pár videó is. 





Ez a rész...nem bírom...sírok... olyan édesek, olyan megható, ahogy lassan összeér a fejük. :') Ha ezt nagy képernyőn látom majd... ott semmi sem marad szárazon.

És egy kis Fogatlan:


A másodikon tényleg olyan mint egy macska! XD XD De az a fej!!! :D


Én ezzel búcsúzom mára! Remélem mindenki, aki akart spoilert, eleget kapott. ;)
Nagy ölelés és pápá! :)



7 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett ... jó volt ujra cikket olvasni töled ráadásul ilyen királyat :D imádom a spoilert .. és nagyon klasszul kilogikáztál dolgokat grat :D élvezet volt olvasni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó cikk :D Jó újra látni.

    Eret és Astrid arról beszélnek, hogy Eret vezesse el őket Drago-hoz, de ő makacskodik hogy inkább meghal mint hogy elvezesse őket. Astrid meg is teszi neki a kérését, és amikor Eret már levegőben van, megváltozik a véleménye és mégis csak elvezeti őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi nagyjából én is rájöttem, csak nem tudtam pontosan leordítani ezért nem is tettem. :)

      Törlés
  3. Jó cikk! :)
    Á, én ilyen spoilereket eszek reggelire, de attól függetlenül kíváncsi voltam a véleményedre! És újra: YES! HICCSTRID! YES! HTTYD! I ♡♥♡IT!

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés