2014. május 27., kedd

Irány a térkép, lássuk, hány rajongó van Magyarországon!

Valaki volt olyan zseni és feltalálta ezt az oldalt, ami gyakorlatilag egy rajongó kereső. Bejelölöd hol laksz és mások is megjelölik, így megtalálhatod a veled egy körzetben vagy országban élő rajongókat. Rajongó radar. :)
Szerintem nagyon érdemes rajta megjelölnöd magad, én is fent vagyok.

Tehát itt is lenne:


Használata egyszerű, megkeresed a várost ahol laksz, rákattintasz kétszer és akkor oda szúr egy...egy....tűt... majd leírod amit meg szeretnél osztani a többi rajongóval, frissíted az oldalt és WOALA, fent is vagy a térképen. :) 

Szóval, mindenki készüljön, mert lehet hogy pont a szomszédod az, aki szintén rajongó csak jól titkolta. ;)




Mosolyban gazdag napot! :)
És aki holnap kompetenciát ír...sok sikert! 


2 megjegyzés:

  1. Kösz, már túl vagyok rajta. Mármint a kompetencián. :) Rossz volt.
    Nnna, én is fent vagyok a Dragonmeet-en, Rybun Scienc ugyanúgy. Kösz az Astrid gifet! :)

    VálaszTörlés