2014. május 16., péntek

Spoiler!!! (frissített)

Hát srácok itt lennék, most már jobb hangulatban, úgyhogy csináljuk is meg ezt a cikket.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Annyira megszerettem ezeket a pontokat, nem bírok megválni tőlük. :)
Itt is vannak:


Az elsőbe mindössze pár másodperces új jelenetet láthatunk. 
a második viszont. Hááát. Érdekeeeees. 
  • Hablaty elég pánikba van esve az elején. Fogatlan nincs ott mellette és egy barlangnyi vad sárkánnyal van együtt, és egy idegennel aki elrabolta. Én is ki lennék készülve. 
  • Nem mellesleg 00:05-nél ott van ClodJumper (Juhúú). 
  • Hablaty arcán az látszik, hogy nem akarja használni a kardját, utána végül is rászánja magát. És be kell vallani hogy az a kard igenis nagyon menő, meg király....mennyiért adod el? 
  • Hát nem tudom...ha én sárkány lennék biztos nem ugrottam volna el egy adag felrobbanó cipzárhát gáztól. Mondjuk ők lehet azért, mert nem értették hogy képes ezt egy ember előidézni.
-"Ki vagy te?"
- Én vagyok az anyád!
Okééé, ezt nem hagyhattam ki! :D Amúgy engem ezzel a kúszással totál megijeszt a mi kis sárkány győzőnk anyja. Nem tudnál egyenesen járni. Tudom, hogy ez azért van, mert sokáig éltél sárkányok között, de akkor is. 
  • Mi a fene az az izé a botja végén, ami ilyen idegesítő hangot ad ki?
  • Itt láthattunk egy igen bravúros éles vágást. Valamit nagyon nem akartak, hogy lássunk. 
  • Ááá, megvan Fogatlan. :)
Fogatlan: "Ne félj, majd én megvédelek!"
*Valka odaküszik és kiteríti*
Hablaty: Kösz a nagy semmit, te mihaszna hüllő. 

oké, oké, abbahagyom. :D
  • Mondja meg nekem valaki hogy ez hogy a fenébe lehetséges!!! Húsz éve hogy Valka eltűnt! Húsz éves Hablaty. Tehát mikor utoljára látta a fiát még csak csecsemő volt! Hogy a francba ismerte fel??? Hacsak nem lesste meg mikor még fiatalabb volt...


  • Ááá, ez a tekintet 00:55-nél. Az a remény az a boldogság....nem bírom. Hol vannak a gyógyszereim???
  • Gonosz, gonosz, Dreamworks....mindig a legjobb részekén kell elvágni, nem igaz?

Harmadik:
Hát nekem erre az új jelenetre egy szavam van. Vicces. De tényleg, ahogy Hablaty követelőzik, ahogy Valka fut előtte és ahogy Fogatlan felsegíti azon a sziklán. Egyszerűen...vicces! :D
Jézusom de várom már, hogy ezt lássam. :D



Szeretnék figyelmeztetni mindenkit hogy a Cannon film fesztiválon már levetítették a filmet (szemetek, és utáljuk mindet) és ijesztő mennyiségben lepi el az internetet a különböző kritikák. És igen, ezek közül van ami nagyon durván spoileres. Nekem már sikerült elrontani az egész filmet azzal, hogy akaratlanul is elolvastam egy ilyen spoilert...egy nagyon durvát. Tehát óva intelek titeket minden ilyen kritikától. 


Kiadták a betétdalok listáját, itt találjátok meg a listát és három zenét. 

Nekem a "Toothless Found" már kedvenc...főleg a vége! :D

Hát ennyi lenne mára! Remélem tetszett.
Sziasztok





5 megjegyzés:

  1. Szent.....
    Esküszöm, elkezdem számolni, hogy hány darab nyugtatót kell majd bevennem június 19-én a film előtt :D

    VálaszTörlés
  2. ooooooo igggen!!!! nagyon szépen köszönöm!!!!! már nagyon régóta kb a trailer óta amibe benne volt zene már azóta kerestem ezt a számot :: 19 Where No One Goes
    köszi :D

    VálaszTörlés
  3. talán most az, de a klippben nem pont ez a zene megy, hanem a jonshi go do
    Felismertettem egy programmal és ezt írta ki, de youtubon is így volt kint
    Bár sokkal jobb a where no one goas

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocs rosszul írtam nem trailer hanem az első 5 percben volt benne ez a zene :D és fantasztikus :D itt:: ( https://www.youtube.com/watch?v=bqk6rbhuKd0 ) 2:32 nél kezdődik a zene és az a rész ahol kiráz a hideg olyan hihetetlenül jó az 3:22 :D :D annyira jóóó :D és ez a zene pedig ez biza ( https://soundcloud.com/relativitymusicgroup/19-where-no-one-goes ) és itt 1:08 tól :D IMÁDOM!!!!

      Törlés
    2. ez 100 jobb mint az eredeti :D

      Törlés