2014. május 24., szombat

Nem tudom mennyire spoiler

Nos, nem tudom ezek mennyire spoilerek, de megtaláltam az Ínas 2 többi betétdalát, de még mindig nem az összeset! De már ezekben látszik, hogy John ismét számíthat egy Oscar-ra! :D Én amondó vagyok, jó így külön meghallgatni...én filmnézés közben sosem arra figyelek. Az elsőnél is a negyedik megnézés után jöttem rá, hogy "Jé, ebben van zene!!!" :D

Szóval itt van...én elkezdem letölteni....pápá! :)

https://www.youtube.com/watch?v=BGA95f7SazI&list=PLtyKXtrk46WDR0wFTtNacuPii4HjO19Ov&index=1

3 megjegyzés:

  1. Ebben max annyi spoiler van, hogy mi milyen sorrendben fog történni, meg hogy azoknak milyen lesz a hangulata (nagyából)

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem tűntek fel a zenék az első megnézésre xd

    VálaszTörlés
  3. Én mindig figyelek a filmek alatt levő zenére, a szereplők arckifejezéseire, miközben beszélnek, és a mellettük álló, meg sem szólaló szereplők arckifejezésére IS. Nem tudom, hogy csinálom, de megy.
    Mindegy, egy a lényeg. Tudjátok, hogy állandóan az Ínas zenéjét hallgatom. Na most megy mellé a 2. rész zenéje. 2 órán keresztül, hagyjatok békén, Ínas zenét hallgatok! :D

    VálaszTörlés