2014. május 7., szerda

MEGINT SPOILER!!!!

Ismét itt vagyok
Ismét cikket írok
Ismét spoilert mondok
Máris jobban utáltok. :D

(persze, csak az, aki nem akarja a spoilereket...remélem a többiek azért nem utálnak. Nem mellesleg csak ez jutott eszembe ami rímel a "mondok"-ra)

Szóval, az előző spoileres cikken fellendülve, úgy döntöttem hogy folytatom fertelmes tevékenységemet amiért borzasztóan utálom magam...most már keresem a spoilert.
Mivel mániám (bocsika, így születtem), hogy mindent elsőnek akarok megtudni, ezért nálam az, hogy eltaszítsam magamtól a spoilert...lehetetlen. Szóval, itt egy újabb cikk! (ugyanazzal a szóval kezdtem az első mondatott, amivel az utolsót...és nem szándékosan...ez bizarr)
.
.
.
.
.
Ismételten el kell végezni a szükséges óvintézkedéseket a spoiler mentes olvasók lelki nyugalma érdekében.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ÉÉÉSS, felvétel INDUL!!!

Kezdjük is, van rögtön két videónk és egy tonnányi képünk...ne is húzzuk az időt.
Kezdjük a képekkel (hosszú lesz ez a cikk...)

Tudom...tudom, már egyszer átéltem! Az amerikai fronton 67 kétségbeesett rajongó lelkét és szívét nyugtattam meg, mikor közöltem velük, hogy HABLATY NEM HALT MEG, NEM SÉRÜLT MEG HALÁLOSAN, NEM HALDOKLIK, MINDÖSSZE FOGATLAN HÁTÁN FEKSZIK A FELHŐK FELETT!
És hogy ezt honnan tudom? Nos, még régebben volt egy exluzív klip forgatás (nincs róla videó) amiben az volt, hogy Hablaty összeveszik az apjával, elmegy, összefut Valkával, az megtámadja és elviszi. Hogy én ezt a videót már hányszor leírtam, basztikuri!
Szóval, igen, ez a fáradt, szomorú és tehetetlen Hablaty, nem a haldokló (nagyon remélem, hogy olyan nem is lesz). Úgyhogy mindenki nyugodjon meg! :)

Emlékeztek, hogy pár hónappal ezelőtt nagy riadó volt, hogy kiadják májusba az Így neveld a sárkányodat 2-t könyve? Itt értetlenkedtünk, hogy ennek mégis mi értelme van. Hát most kiderült. Mert ez a bizonyos könyv, nem elmeséli a történetet...ez gyakorlatilag egy album, tele vázlattervekkel és egyéb készítési titokkal. 
Huh, egy fél évszázadba (fél órába) telt mire ezeket a képeket újra megtaláltam a Tumblr oldalamon, de itt vannak:
A táj:
most nem fogok írni (sokat), had mondják el a képek maguk.

Atyagatya, még jó hogy nincs megszabva milyen hosszú lehet egy cikk. Ez még csak az 1/5-e volt annak amit elterveztem....de már nem akarom külön cikkbe szedni őket.

Oké, akkor jöjjön Hablaty:










(Azt szerettem a bébi Hablatyban, hogy igazinak néz ki! A Disney kisbabák mindig olyan lehetetlenül cukik. Hablaty is cuki (még szép, hogy az) de nem olyan hihetetlenül, ami lehetetlen lenne a valóságban)
Vajon lesz ilyen visszaemlékezős rész a filmben? Atombomba király lenne! :D























Így nézve mindegyik terv...fura...kíváncsi lennék animáltan hogy néznének ki.

Basszuskulcs a zenekottában, mégis milyen vastag ez a könyv???


































































Lehet, mégis inkább külön cikkbe írom a videókat... oda még egy minimális filozófiát is akartam.


























*fáradt sóhaj* Akkor most Asztrid...és a videók külön cikkbe lesznek...

Éééés végül Eret! Hálelúúúúja, ez nem olyan hosszú:
Cuki kis botocska nem de? Cukin össze lehet zúzni vele bárki koponyáját.
Ott a kedvenc kis katonám!!! :D Imádom! El kéne már nevezni valahogy...
Egy-két ilyen képecske ezek közül engem Po-ra, a Kung fu Pandában lévő pandára emlékeztet.

Közben megtaláltam, hogy milyen vastag ez a könyv:

Háát, én valahogy vastagabbnak éreztem miközben másoltam és beillesztettem, másoltam és beillesztettem, másoltam és be....

Oké...megvannak a képek...*kifújom a levegőt*....szükségem van egy kávéra....várj...én nem szeretem a kávét!
Jó akkor iszok kólát....amire az én testem, köztudottan ellenkezőlegesen reagál, így bealszok tőle...*tanakodás*....*állsimogatás*....iszok kólát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése