2014. május 26., hétfő

Kritikás spoiler

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nézelődtem a neten és találtam még egy TV reklámot. Egy jó kis Disney kigúnyolással fűszerezve. :D


Komolyan, ezek vannak a videó alá írva:
  • Bátrabb, mint a Bátor. (Merida, a bátor)
  • Viccesebb, mint a Jégvarázs
  • Minden következő animáció anyja

Őszintén szólva én vakulásig DW fan vagyok, esküszöm. De nem vagyok ellenséges fan. Nem szidom porrá a Disney-t, vagy más stúdiókat, tőlük is láttam már nagyszerű filmeket. De azért van egy dolog ami idegesít.

Mikor azt mondják hogy az Így neveld a sárkányodat DISNEY film!!!

És akkor még nem lenne baj, hogyha, miután elmondom, hogy nem egeres mese, hanem horgászos fiús, akkor befogják a szájukat. De van pár egyén aki nem hagyja békén az idegeimet. Mert ezek után folytatják, hogy: 
Ja, nem Disney, akkor már nem is olyan jó...

És ilyenkor tényleg képes lennék puszta kézzel kinyírni az illetőt. Van egy barátnőm aki gyűjti azokat a módszereket ahol fájdalmasan ki lehet nyírni valakit (tudom, fura a csaj, ne mondjátok, egész délelőtt egy légtérbe vagyok vele). Lehet, hogy kipróbálom az egyiket. Az illető körmével és szemével kapcsolatos. 

Szóval, nekem ebből van elegem. Miért nem tudna egy nem Disney stúdió is felmutatni valami FANTASZTIKUSAT??? A Disney egészen mostanáig (a Jégvarázs meg a Rontó Ralph egész jó volt) nem sok extrát tett le az asztalra (szerintem), ellenben a DW-vel, akinek majdnem minden filmje aranyat ér (szerintem), mégis sok filmjére hiszik azt hogy Disney. Az imént említett egeres stúdiót mindössze két dolog tartotta még életben(szerintem): A Lilo és Stich...az is csak azért, mert azonos a rendezője az Ínas-sal, meg a neve. 
Bizony, mint az első mesegyártó stúdió, a Disney-nek hatalmas neve van, ő az első, ő a legjobb, őhozzá hasonlítanak mindent, és mindenkit. Az összes többi stúdiónak az ő árnyékában kell élnie. Ez olyan, mint egy apa-fia eset. Ha az apa elért valamit az életben, egy elég jó dolgot, amit a fia úgymond átvesz, szerencsétlen fiút MINDIG az apjához fogják hasonlíthatni. Így van ez itt is. 
Vannak persze azok, akik tisztában vannak a fiú tehetségével, és nem hasonlítgatják az apjához, ők a saját szemükben kirántották az árnyékból a fiút. Ebbe a kategóriába tartozom én is. Sosem volt bajom a Disney-vel. Szeretem is. Engem csak ez idegesít. Hogy árnyékba taszítja a többieket. És ami még rosszabb, hogy az egerünk ezzel tisztában van! Pontosan tudja, hogy még ha hibázik is, a lé dőlni fog, mert ő a FŐ, még ha el is rontja, a múltja olyan szilárdan tartja a hírnevét, hogy az minden féle katasztrófa biztos. És ebből a pozícióból soha senki sem tudja kitaszítani...soha. Még egy atombombával sem. Még ha meg is szűnik működni, még akkor is ott fog lobogni az árnyéka a többi stúdió felett. És ez TUTI biztos. 

Hűh, bocsi ha egy kicsit Disney ellenesen hangzott, nem annak szántam. Bocsánat képen, aki azt gondolja, hogy utálom a Disney-t, és sértésnek vette a fenti "kritikámat" (bár én inkább leszek őszinte, mintsem egy hazug talpnyaló) annak itt van pár gif:

Ami az utolsó gifet illeti, van egy tippem, hogy miért van bekötve Fogatlan szeme. Arra már rájöttünk, hogy a Vörös halál, a hangjával manipulálta a sárkányokat. Mi van, ha ez a Bewilderbeast ugyanezt teszi a szemével? Mondjuk, jó kicsi van neki, de én nem látok más magyarázatot rá. Talán még azt, hogy Fogatlan szeme megsérül....de ezt nem tartom valószínűnek. 

Hát ennyi lenne mára. 

Búcsúzásként emlékeztek a sorozatban arra mikor Dagur megjelenik? Hablaty meg azt mondja, hogy mikor elmentek úszni, vízbe akarta fojtani? Hát, itt van egy nagyon jó megtestesítés. :D





6 megjegyzés:

  1. Jó kis cikk. És Disney: amit nektek akarok mondani, csak egy szó: TÜZET NEKI! (vagyis nektek.) [Igen, ez Takonypóc volt a sorozat, első évad, Iker-félsikerből. És tudom, hogy a TÜZET NEKI! két szó. :D]

    VálaszTörlés
  2. huhh na igen én teljes mértékben egyet értek.... sőt én utálom a disneyt és akármit mondhatok... :D na jó talán a filmeik jók de kész.... a disney azért menő mert annó ők kezdték el az animációkat (rajzolt) és ezé nagy az imidzsük.((bár nem értem hogy miért mert már akkor is jobb volt nála a warner bross-II::bocs ha lehet rosszul irom::II )) de most már a számítógépes animációkban mind minőségben mind témában mind megvalósításban a dreamworks árnyékában vannak... meglehetősen a legsötétebben....kár hogy ezzel nincs tisztában az emberek többsége. én is agyvérzést kapok mikor összehasonlítsák a kettőt ÁÁÁÁÁÁÁ ki vagyok (igggen a shrek disney-es te fas)... de igaz ami igaz a dreamworks nek azé nem mindedjik filmje olyan jó !!!filmje!!! nem anim ról beszélek... viszont azé a disney filmek általában eléggé jók...pl karib tenger k jai :D DEEEEEE!!!!! pont ezért nem kéne össze hasonlítani a 2-őt mert ugyan is a disney egy rakás szar.... :D és ezt amm nem azért mondom mert a dreamworks csinálja a httyd hanem mert amúgy is...... ki vagyok tényleg mikor valaki papol nekem hogy uuuuu waldisney.... annak mindig csak ezt mutatom .i.. :D múltkor is haverom mondja hogy ő majd biztos el megy disneyland-ba... -én meg pffffff mi a szar na..... jó nagy pénzkidobás... mert rohadtúl drága.... akk má inkább elmegyek egy holy ship- bulira fele annyiból :DDDD de igen tényleg a disney elmehet a jó k anyjába fujj utálom.......pfc pfhhh cheee pfchuu.... (igen most a köpést próbáltam le írni) ;)

    VálaszTörlés
  3. Én mindig is imádtam a disneyt, meg a dreamworksot is, de sosem hasonlítottam össze a kettőt hogy melyik lenne a jobb.
    Egyetértek azzal hogy a disney fő biztosítéka a múltja hisz a legtöbb klasszikus gyerekmese az ő nevéhez fűződik. Egyre többet hallom hogy milyen rossz helyzetben van most mert mostanában nem produkált sok újat, mert anno egy évben több filmet is kiadtak és tartott a hercegnők korszaka is, de most jó ha évente egy film vászonra kerül. Meg itt van ez a big hero 6. Csak azt látom tumblr-on hogy hiro (a főszereplő) a dreamworks karaktereiből lett össze lopva (Hablaty, Dér Jankó, Vannelope Guy és Valahász). Plusz nekem még az nem tetszik a cégben hogy a hercegnős filmje feldolgozások. Mert a meséik mind léteztek csak mások voltak a részletek. Az összes közül merida a legeredetibb mert neki semmilyen háttér legendája sincsen. Még a jégvarázs két főhőse is Gerdából és a hókirálynőból alkották. Bár ebben változtattak a legtöbbet, pont ezért volt jó. A mondanivalóját pedig remekül szemléltették, és minden kritikus azt mondja hogy ez a legjobb disney hercegnős mese.
    Nos a dreamworksnél ilyen nincs. Szerintem nincs legjobb filmje a disneynek, sem legrosszabb. A mondanivalója mindben jól kivehető, nem kell gondoldlgodni hoyg "nos mit akartál ezzel mondani?". Szerintem a DW érettebben áll hozzá a filmszakmához, és modernebb fejjel gondolkodik. Meg nem beszelve hogy a hercegnők általában egy olyan férfihoz mennek feleségül aki akár az apjuk is lehetne!!!!! És ez nem tűnik fel senkinek. Ahogy az sem hogy a kis hableányban mikor a végén a gonosz polit akarja hozzá adni a papa a herceghez, a papnak valami feláll, meg hogy az oroszlán királyban mikor sinba a eldől egy szírten a felszálló por kirajzolja a sex szót, je és az sem hogy a tangled poszteren a flinnre tekeredett hajból ki lehet olvani az elobb említett szót.
    Kedves vagyok, az elején még a disney védelmébe akartam lépni most meg én is szidom.

    VálaszTörlés
  4. egy nagyon szuper hír: :D a sorozat harmadik évadja már be van jelentve
    Dragon Masters néven :D juppi..... :D és ráadásul nekem szemet szúrt hogy ugyan 3. részig van bejelentve de aztat olvastam hogy:
    "and possible more continuation".......
    NAHHHH HOPPPÁCSKA..... :D

    VálaszTörlés
  5. Én is ugyanebben a hitben vagyok! Disney és Pixar így, Disney és Pixar úgy... És mi van a többiekkel? Ja igen, azok máris mögöttük állnak... Utálom az ilyet!
    Én abban a hitben vagyok, hogy Disney csak a múltjának köszönheti ezt a hatalmas hírnevet. A kedvenceim között nem nagyon van Disney film. És hogy miért? Hát kéremszépen ezért!
    Itt volt ez a Jégvarázs is, amit az 5. legjobb filmnek ítéltek... letöltöttünk egy filmet és megnéztem... NAGYOT CSALÓDTAM! Semmi egyediség, semmi humor, és mindent elrontottak azok az örökös idegesítő Disney musical zenék! Még hogy Oscar díjat erre... Ínas alig kapott a zenéjére! Pedig megérdemelte volna! (még 2010-ben, és idén is megérdemelné a második film!). És hogy miért mindenki Disney-őrült? Mert az ő filmjei elszórakoztatják az 5 - 10 év közötti kisgyerekeket, akik nem tudják értékelni csak a hercegnőket meg a kornyikálást! Belőlük áll az egész disney-fandom, úgyanúgy mint a My Little Pony rajongók (bocsi ha valaki szereti, de: húúúúú mennyire utálom azt sz*rt! A sok b*zi kocka meg szereti, mert menőnek tartják! Akárcsak a disneyt!). Az igazi, jó és ötletes, szó szerinti alkotásokat (itt DW filmjeire gondolok) meg nem tudják értékelni! Ínast is csak azért nem szeretik, mert (végre!!!) nem egy kislányos, rózsaszín animációs sz*r, amiber mindenki tökéletes, mindenki perfektül tud énekelni és mindenki megtalálja élete szerelmét! Hányni tudnék! Dreamworks filmjei nem egy olyan világot adnak, ahol minden tökéletes, hanem egy olyat, amelyben azok a hibák vannak ott, mint a valós életben. És ezeket a hibákat megszeretjük, átérezzük, és megoldjuk, ugyanúgy, mint nap mint nap. Ezért az értelmes ember kiáll DW és a többi stúdió mellett, és megkedveli a filmjeit!

    (ezek jó nagy szavak voltak tőlem... nem tudom honnan jöttek de nagyon gyorsan leírtam őket...xD )

    A Daguros gif jó kedvre derített a sok átkozódás után :D Honnan van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tumblr-n minden megtalálható ami kell. :) ;)

      Törlés