2014. május 13., kedd

TRIPLA MEGINT SPOILER!!!!

Van
.
.
ember
.
.
egyáltalán itt
.
.
aki nem
.
.
nézi meg
.
.
ezeket a
.
.
spoileres cikkeket,
.
.
vagy csak
.
.
én szórakozok
.
.
az enterrel meg
.
.
a pontokkal?

Ismét itt vagyok, hogy a spoiler adagjaitokat beadjam nektek. 
Ma pár videóval készültem

Első ez a drágaság:

Most pedig figyeljétek a reakciómat a videóra (ma megint giffes kedvembe vagyok).  

Az elején: 
Teljesen elégedett vagyok, szép a táj, és végre láthatjuk, hogy találkozik Valka és Hablaty.

Mikor látom hogy Hablaty dühös (ha belegondoltok tényleg nagyon ritkán látjuk dühösnek):

Aztán mikor felüvölt:
Komolyan így én még embert nem halottam üvölteni!

"Ne aggódj, pajti. Nem hagyom hogy bármi történjen veled. Megígérem."
(most mondjátok, hogy nem olyan mintha a gifen szereplő Anna azt mondaná, hogy "What the fuck?")
Na, jó, azt tudjuk, hogy azért ment el mert összeveszett az apjával. Mi köze ennek ahhoz, hogy Fogatlannak bármi is történjen? Lehet, hogy Pléhpofa megfenyegette, hogy bezárja vagy elveszi Hablatytól Fogatlant, ha nem kezd el főnökként viselkedni és több felelősséget vállalni? Neeem, az már túl sok lenne. 

Szép lassan megjelenik Valka:

Hablaty: "Ah, ne már, apa, komolyan?
Én: Nem, Hablaty, ő éppenséggel az anyád, aki iszonyat kísértetiesen emelkedett fel a felhők alól. Én a helyedben sprintelnék, mint egy felőrült. Sőt...

Aztán eltűnik:
Én Hablaty helyében: Egy lebegő alak épp farkas szemet nézett velem, majd kísértetiesen eltűnt. Soha az életbe nem fogok újra aludni, az biztos. 

Hablaty: Oké, semmi hirtelen mozdulat. 
Én: Dehogynem! Már itt sem vagyok!

Hirtelen megjelenik Cloudjumper (♥):

Hablaty: Várj! Várj!
Most egyetértek Hablattyal. Ha egy kísértett rám támadna én is rögtön megzavarnám (erre való a "várj!" szócska) utána meg rohannék/repülnék mint az őrült, kipróbálva a létező összes végsebességet. 



A többi videót itt tudjátok megnézni:


Itt az összes eddigi TV-s reklám fent van!
Görgessetek lejjebb és azokat a videókra kattintsatok, ami az Alternate Versions felirat mellett van.

Első videó: Csak pár pillanatnyi újdonság, Hablaty feje, Dargo feje (ez az ember kísérteni fog az álmaimban), stb.

Második videó: Azt hiszem Habalty valami olyasmit mond, hogy nem minden nap jön rá az ember, hogy a rég elveszett anyja egy sárkány mester. (de nem biztos) 

Júúúúj, Jumpeeer! :D 

Erre nincs szó...édes, megható és fenomenális egyszerre



Utolsó videó: 

Nekem is kellett volna egy Bélhangos, aki eltakarja a szemem...álmatlanul fogok forgolódni.
A krumplink alszik...megint.


Engem nem tudnak átverni! Ez a jelenet Valka barlangjában van, a háttérről felismerhető.

JÉZUSOM!!! DE CUKI! EZ FOGJA BENNEM TARTANI AZ ÉLETET MIKOR VIZSGÁZOK.
Jumper és Fogatlan is...felülmúlhatatlan. 


Nem mellesleg megtudtam, hogy vagy ma vagy holnap kijön egy új kilpp. Kétesen érzem magam tőle:
Egyik én: Még egy? Ne mááár, már így is túl sokat tudunk!
Másik: JÖHET! IDE VELE, MOST!!!

Úgyhogy hamarosan újabb cikk várható.
Addig is sziasztok :)

















2 megjegyzés:

  1. Jó cikk. Nem igazán tudom elhinni, hogy Pléhpofa azzal fenyegeti a fiát, hogy elszakítja a legjobb barátjától.

    VálaszTörlés
  2. fecen fenn van már az oldalukon az ujj kilpp :D

    VálaszTörlés